5 Kasım 2014 Çarşamba

Dayım kızı hulya yı siktim

Merhaba değerli  okurlar ben murat samsundan 23 yaşındayım atletik vücutlu yakışıklı ve esmer tenliyim birlikte oldugum kız yani hatice onla hergün ilişkiye giriyoduk hergün giriyodum onun içine ama sıkılmıştım hep haticeyle ilişkiye girmekten başka zevkler tatmak istiyordum ve annemler köye gidiceklerdi bende gidim dedim deişiklir olur dedim ki iyiki gitmişim teyzemler halamlar orda teyze kızı hülya var gerçekten cok sexsi ve çok çekici köyde kalmasına rahmen çok sexsi köydeki erkeklerin gözü hep onda ve biz teyzem lerde kalıcaktık hülyaların evinde yani gittik teyzemlere hülya karşıladı bizi içeri girdik ben uyicam dedim yol yorgunuyum dedim ve hülyaya odamı gösterirmsin dedim tabiki dedi götürdü beni hülyanın göğüslerine bakarken benimki dim dik olmuştu oda bunu anlamış olmalı bana bakarak gülüyordu birden üstüne cullandım şimdi olmaz dedi gelebilirler   
       () yarın dedi tamam dedim yarın sabah erkenden kalktık ve orda bi dere var sabahın 7 sinde gittik kimseler gelmiyormuş o derenin oraya gittik kısa bir süre öpüştükten sonra cıkardım pantolonu ağzına werdim çok güzel yalıyordu uçuyordum zevkten ve geliyorm dedim ve boşaldım( ) onun elbisesini cıkardım yavaş dil darbeleriyle amını yiyordum resmen cok güzeldi oda zevk cıglıkları atmaya basladı beni dahada azdırıyordu ve birden ee ne duruyorsun hadi dedi tm dedim ve birden amına yavaşça başını sokmaya basladım ve aniden bi kökledim o öyle bir çığlık attıki hala kulağımda ve hızlı hızlı pompalamaya başladım 10 dk pompaladım cıkardım ve agzına boşaldım tekrar bu sefer oda boşalmıştı uçuyorduk götten yapabilirmiyim dedim yok dedi ama sonunda ikna oldu ilk parmagımı soktum genişlettim 2.ci parmagımıda soktum ve yavaşça benimkinin başını sokmaya calıstım ama girmedi çantasından cıkardıgı kremi aldım bi güzel sürdüm penisime ve onun götüne ve aniden yavaş yavaş girmeye başladım ve hızlandım o ilk baştaki bağırışlar zevk çığlıgına dönüşmüştü 20 dk öyle siktim cıkarttım ve boşaldım az yalada bende boşalım dedı tm dedim yaladım biraz ve boşaldı o arada onun kankası leyla bizi öyle gördü leylayı nasıl siktigimide bidaki hikayemde anlatcam ekleyin bayanlar sohbet veya sex yaşamak isteyenler.( )

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNLE MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI MUTLUGU FANTAZİYİ ZEVKİ ARAYAN TERCÜBELİ PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARSAMANIZ YETERLİ OLACAK LÜTFEN NE İSTEDİYİNİ BİLEN CİDİ OLANLAR ARASI 0543 282 8618

    YanıtlaSil
  2. Selam bayanlar Kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil